Darham ، اینجا همه چی درهمه!!!
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Darham,اینجا همه چی درهمه و آدرس dhm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک های مفید

 

 

 

 

 



استیو پل جابز متولد ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ در سال ۱۹۷۶ و در زمانی که ۲۱ ساله بود و استیو وزنیاک ۲۶ ساله اپل را در پارکینگ خانه خود راه اندازی کرد تا سنگ بنای یکی از بزرگترین کمپانی های ایده پرداز و خلاق جهان را بگذارند. در سال ۱۹۸۵ تحت شرایطی استیو از اپل رفت و شرکت نکست را تاسیس کرد اما با خرید این شرکت در سال ۱۹۹۷ توسط اپل جابز دوباره به خانه بازگشت. سپس وی بعنوان مدیر عامل مجددا انتخاب شد و این بار با ایده هایی که داشت و بر روی اجرای آن مصرانه تاکید می کرد اپل را به سمت و سوی محبوبیت و موفقیت بیشتر رهنمود می کرد.

 
دستگاه موزیک پلیر همراه آی پاد ( Ipod ) استارت مجدد اپل به سوی موفقیت بود بطوریکه طبق اعلام اپل بیش از ۳۰۰ میلیون از آن تاکنون بفروش رسیده است. پس از آن گوشی هوشمند آیفون و تبلت آی پد با نگاهی خلاقانه و کیفیتی بینظیر در ساخت توانست اپل را به قله افتخار برساند بطوریکه هر ساله بسیاری از مردم منتظر ورود استیو جابز بر روی استیج در کنفرانس های خبری اپل بودند تا محصولی جدید و ایده ای نو و خلاقانه را معرفی نماید.
جابز و اپل ضمن آنکه بازار کارآفرینی در دنیا را دگرگون کردند،‌ نوعی دموکراسی و فرصت را برای بروز ظرفیت‌های همه آنهایی که حس می‌کردند امکان و ظرفیتی دارند که در ساختار بوروکراسی مدرن امکان تحقق آن نیست، فراهم کرد. هر کسی از هر گوشه دنیا می‌توانست اپلیکیشن خود را روی اینترنت بگذارد و در نهایت بازاری برای کالای خود پیدا کند و این گونه بسیاری از کسانی که استعدادی در اینترنت و فضای نرم‌افزاری داشتند، توانستند از این امکان برای ایجادی شغل، برای خود بستگان و دوستانشان بهره ببرند.

توزیع معرفت در قالب‌های کتاب و مطبوعات و حوزه‌های عمومی دیگر امری پیشینی است و سابقه‌ای طولانی و دراز دامن دارد. اما توزیع معرفت در حوزه اینترنت و سپس چگونگی بهره‌گیری از این ظرفیت برای توزیع آسان و روانتر معرفت و ‌آگاهی دقیقا در حوزه‌ای است که استیو جابز در آن تلاش و جدو جهد ورزید و عرصه‌های تازه‌ای از ابزار آگاهی بخشی را تولید کرد و به سامان رساند. او درکی تازه، روان و ساده از چگونگی بهره‌گیری از ابزارهای ارتباطی را در اختیار بشر قرار داد و تعامل و آدمیان با رایانه را دگرگون ساخت. ابزارهایی که او خلق کرد و به جامعه بشری هدیه داد از‌ نخستین کامپیوتر‌های اپل، تا آی‌فون، آی‌پاد و‌ تبلت آی‌پد، همه و همه فضایی را برای در دسترس قرار دادن اطلاعات ایجاد کرد.
محصولاتی که در قالب شرکت اپل به بازار عرضه شده است خرد و ادبیات مکتوب و آن‌چیزی را که ما از آن به خواندن یاد می‌کنیم در کمترین زمان ممکن در دسترس همگان قرار داد و بسیاری از قواعد و انحصارات و محدودیت‌ها را شکست. جابز بذر آگاهی را پراکند تا انسان مدرن و امروزین بیش از گذشته جان و تنش در غلیان و تپش قرار گیرد. چرا که به قول مولوی آگاهی بیشتر و افزونتر سهم انسان تشنه و جست‌ و جو گر است و تفاوت آدمی با دیگر موجودات در همین وجه است و انسان با آگاهی است که می‌تواند رشد کند و بر بسیاری از پلیدی‌ها و پلشتی‌ها فایق آید.
 
او که اسطوره شرکت اپل به شمار می‌رفت چندی پیش به دلیل پیشرفت بیماریش از مدیرعاملی اپل استعفا داد و تیم کوک را به جای خود توصیه کرد و بدلیل شایعاتی مبنی بر ضعیف شدن روز به روز جابز سرانجام تیم کوک جانشین وی شد. تغییر پستی که نشان از وقوع واقعه ای غمناک را می داد و سرانجام روزی رسید که متفکر پشت سیب گاز زده با دنیای مشتاق علم و تکنولوژی خداحافظی کرد و تمام کسانیکه به او و نوآوریهایش به دنیای علم تعلق خاطر داشتند را تنها گذاشت. 
استیو جابز در پشت سرش همسر، دو خواهر، چهار فرزند و 49 هزار کارمند را تنها گذاشت.

شاید این روزها یکی از غم انگیز ترین روزها برای دنیای تکنولوژی و فضای سایبری به حساب می آید چراکه دیگر چهره استیو جابز، بنیانگذار سیب گاز زده را با نوآوری های خوب و فوق العاده اش نخواهیم دید و به طور حتم سالیان سال طول خواهد کشید تا نابغه ای مانند او دوباره در جهان علم ظهور کند ...

 

 

 

 


موضوعات مرتبط: ناگفته‌هایی از زندگی استیو جابز
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ farbod ]

دانلود بازی Egg Punch

دانلود بازی زیبا و جالب Egg Punch آندروید

Egg Punch نام بازی زیبا و جالبی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، که به صورت نوعی طنز می باشد که در آن شما باید پازل ها را حل نموده و از این جهت پرهای ریخته شده مرغ را به او بازگردانید ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی به صورت رایگان دانلود نمایید


موضوعات مرتبط: دانلود بازی android
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ farbod ]

دانلود بازی BMX Boy v1.0

دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب BMX Boy v1.0 آندروید

BMX Boy نام بازی فوق العاده زیبا و جذابی است که در آن یک پسربچه دوچرخه سوار وجود دارد و شما باید با استفاده از مهارت های خود از موانع های مختلف پرش بزنید و با انجام حرکات نمایشی امتیاز کسب کنید ، این بازی دارای جذابیت بسیار بالایی بوده و شما می توانید آن را بر روی سیستم عامل آندروید نسخه 2.1 به بالا نصب و اجرا نمایید


موضوعات مرتبط: دانلود بازی android
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ farbod ]

 افزایش سرعت اینترنت با cFosSpeed 7.01 Build 1942 Beta 

cFosSpeed یکی از قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه افزایش سرعت اینترنت و وبگردی می باشد و این برنامه سرعت وبگردی را به بالاترین سطح خود می رساند . طبق ادعای سازندگان این نرم افزار قادر خواهد بود تا سرعت بارگذاری صفحات اینترنت را در هر مرورگری تا ۶ برابر افزایش دهد که آمار بسیار قابل قبولی به نظر می رسد . عملا این نرم افزار برای افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت ها یا ایمیل می باشد و تاثیر چندانی در سرعت دانلود ندارد البته بی تاثیر هم نیست . این برنامه از ترفند Traffic Shaping استفاده می کند . Traffic Shaping یکی از راه های معروف و مهم برای بهینه سازی سرعت اینترنت می باشد که از راه های دیگر بسیار عملی تر و فنی تر است . در واقع Traffic Shaping اجازه می دهد تا از بیشترین توان اینترنت خود استفاده کنید و با خیال راحت به وبگردی و یا بازی آنلاین بپردازید . یکی از نکات مهم برای بازی ها آنلاین وبکم ها ، پینگ می باشد که سرعت انتقاد تصویر و ورودی و خروجی است . این نرم افزار تاثیر بسیار زیاد و بالایی در بهبود پینگ از طرف شما دارد در نتیجه باعث می شود تا بسیار راحت تر به انجام بازی های آنلاین یا چت تصویری بپردازید.


موضوعات مرتبط: internet
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ farbod ]

اگر مي خوايد كه يه مكعب روبيك رو خودتون به راحتي حل كنيد كافيه فقط آموزش زير رو بخونيد كه فارسي هم هست.



موضوعات مرتبط: آموزش حل روبیک
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ farbod ]

بازی Mass Effect 3

دانلود بازی Mass Effect 3 - 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه کامل همراه با کرک معتبر Reloaded + نسخه فشرده ***

*** برای نخستین بار میان سایت های ایرانی ***

بازی فوق العاده جذاب ، اکشن و استثنایی Mass Effect 3 که توسط کمپانی BioWare ساخته شده و سپس کمپانی معروف و قدرتمند Electronic Arts آن را برای PC در سال 2012 منتشر ساخته است ، خب پس از مدت ها انتظار سومین نسخه از سری بازی های فوق العاده Mass Effect نیز منتشر شد که قطعا گیمرهای بیشماری را بر روی صندلی ها میخکوب خواهد کرد ، آن طور که از شواهد پیداست Mass Effect 3 آخرین نسخه از سه گانه این بازی خواهد بود که در آن تغییرات وسیع و چشم گیری نسبت به 2 نسخه قبلی خود از همه لحاظ داشته و از این حیث آن را می توان از همین الان یکی از بهترین عنوان های سال 2012 معرفی کرد ، این بازی یکی از سخت ترین بازی هایی هست که تا به کنون در زمینه ی آدم های فضایی و محیط غیر انسانی در بازی های چند رسانه ای ساخته شده است . از ویژگی های این بازی می توان به داشتن بیگانگان فضایی و ربوت های غول پیکر با اشکال مختلف اشاره کرد تنها هدف این ربات ها و بیگانگان متوقف کردن گیمر برای نجات زمین است . داستان بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز نوشته شده و گیمرها تا پایان بازی به خود کاملا جذب خواهد کرد ، Mass Effect 3 از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره می برد اما از نظر پیشرفت گرافیکی فوق العاده بهتر شده و از نقاط قوت بازی محسوب می شود ، گیم پلی و هوش مصنوعی نیز فوق العاده عالی شده و در سطح بالاتری از نسخه قبل قرار دارد مثلا هنگامی که شما نارنجکی را به سوی دشمن پرتاپ می کنید آنها توانایی پرتاب دوباره آنها به سمت شما را دارند که این قابلیت به وضوح در سری بازی های ندای وظیفه نیز دیده شد ، این بازی فوق العاده زیبا را می توانید برای اولین بار میان سایت های ایرانی از سایت پی سی دی با لینک مستقیم به صورت رایگان دانلود نمایید ، تیم پی سی دی امیدوار است از این بازی لذت کافی ببرید


موضوعات مرتبط: دانلود بازی pc
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ farbod ]

دانلود Game Accelerator 11.13

افزایش قابل توجه سرعت اجرای بازی های کامپیوتر با Game Accelerator 11.13

Game Accelerator نرم افزاری هوشمند برای ارزیابی سخت افزار و سیستم عامل کامپیوتر شما و بهینه سازی آن برای اجرای بهتر و روان تر بازی های کامپیوتری می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید بهترین کارآیی کامپیوتر را در حین اجرای بازی تجربه کنید و دیگر با مشکلاتی که باعث کند شدن و گیر کردن بازی می شوند، برخورد نکنید. Game Accelerator برای کسانی که به دنبال اجرای بهینه بازی ها هستند، بسیار کاربردی است.شما تنها با یک کلیک می توانید اجرای بازی ها را بر اساس سخت افزار کامپیوتر خود بهبود بخشید. ترکیب تکنیک های بهینه سازی در این نرم افزار به شما در افزایش کارآیی کامیپوتر و تبدیل آن به یک ماشین بازی قدرتمند کمک خواهد کرد.

امکانات :
-    حالت بازی فوق سریع : این حالت یک محیط بازی با امکان استفاده از تمامی قدرت کامپیوتر را برای شما فراهم می کند.
-    خنک نگه داشتن سیستم با استفاده از Hypercool : با فعال سازی این سیستم، می توانید در حین اجرای بازی ، سیستم خود را خنک سازی کنید.
-    یکپارچه سازی هوشمند حافظه : مقدار استفاده شده از حافظه کامپیوتر خود را بررسی کرده و به صورت هوشمند آن را پاک سازی می کند تا شما بتوانید از تمامی قدرت حافظه برای اجرای بازی استفاده کنید.
-    بهینه سازی سیستم بازی در پس زمینه برای افزایش کارآیی بازی به صورت طولانی مدت
انواع حالت های این نرم افزار :
-    حالت بازی فوق سریع
-    حالت کارآیی بالا
-    بهیته سازی سیستم بازی در پس زمینه
-    بهینه سازی سریع
-    یکپارچه سازی حافظه
-    یکپارچه سازی هارد دیسک
-    پیدا کردن مشکلات تنظیمات DirectX
-    بررسی سیستم
-    سیستم خنک سازی
-    یکپارچه سازی هوشمند حافظه


موضوعات مرتبط: بازی
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ farbod ]

دانلود Angry Birds Rio

دانلود بازی  کامپیوتر Angry Birds Rio v1.4.4 PC Version + کرک

*** نسخه بروز شده شامل جدیدترین مراحل 15/04/2012 ***

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Angry Birds Rio که به تازگی نسخه کامپیوتر آن منتشر شده است ، در این نسخه شاهد اضافه شدن Rio همان طوطی گران قیمت و کم یابی می باشیم که انمیشن آن چندی پیش نیز منتشر شد ، بازی پرندگان عصبانی تا به حال رکوردهای خارق العاده ای برجای گذاشته و نسخه های مختلفی برای انواع پلتفروم ها نیز منتشر شده که شما می توانید نسخه جدیداین بازی یعنی Rio را در کامپیوتر خود بازی کنید


دانلود Angry Birds Rio دانلود فایل (لینک مستقیم از سرور پی سی دی)

دانلود Angry Birds Rio دانلود فایل (غیر مستقیم - Rapidshare)

دانلود Angry Birds Rio دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)

دانلود Angry Birds Rio 60 MB

 

دانلود Angry Birds Rio آموزش نصب

1. پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. پس از نصب بازی Patch را اجرا کنید.
3. هنگام اجرای بازی شماره سریال THET-ALEV-LEFR-USWO جهت فعال سازی وارد نمایید.

دانلود Angry Birds Rio رمز: www.p30day.com


موضوعات مرتبط: دانلود بازی pc
[ ] [ ] [ farbod ]

 

در این مقاله شما با چگونگی افزایش سرعت اجرا در برنامه هایی که با فایل های حجیم آشنا می شوید.

 

 معمولا اندازه فایل موقت مانند فتوشاپ به حجم پرونده ی اصلی ، نوع جلوه ها و فیلترهایی که حین ویرایش فایل بکار می بریم و احتمال زیاد به مدت زمانی که فایل را باز نگه داشته ایم و اغلب کارهای زیادی که روی آن انجام داده ایم بستگی دارد. از این رو گاهی ممکن است یک فایل مثلا 400 مگابایتی را که کارهای پوستر و تابلو و ... این حجم عادی است باز کنیم و حجم پرونده موقت بیشتر از 1 گیگابایت شود در واقع برنامه فتوشاپ با 2 فایل پر حجم به طور همزمان سروکار پیدا میکند و روی یک هارد دیسک درخواست های متعدد خواندن و نوشتن برای دو فایل باعث می شود که سیستم عامل به زحمت بیافتد و پشت سرهم صف انتظار ایجاد کند و این همان زمانی است که قوی ترین پردازنده هم بیکار خواهد ماند چون پردازنده اطلاعات را فقط از حافظه اصلی (رم) می خواند و همیشه حافظه ی هارد دیسک حداقل 10000 مرتبه کندتر از رم عمل می کند.


موضوعات مرتبط: آموزشی
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ farbod ]

سلام دوستان

امروز براتون یک نرم افزار ارسال اس ا م اس رایگان ساختم

برید حالشو ببرید

بعد از نصب روی قسمت اس ام اس فری کلیک کنید

 


موضوعات مرتبط: موبایل
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ farbod ]
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 14 صفحه بعد
.: Weblog Themes By skin 98 :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لینک های مفید
امکانات وب